albat

Minustako isonen?

Tärkeä osa rippikoulutyötä on myös isoskoulutus, joka on Kuusamon seurakunnassa kaksivuotinen. Leirille voi päästä isoseksi suoritettuaan ensimmäisen vuoden isoskoulutuksen.

Keitä ovat isoset?

Isoset ovat rippikoulun käyneitä nuoria, jotka toimivat ryhmänohjaajina rippileireillä sekä muilla leireillä. Leirien lisäksi isoset voivat olla apuna myös monissa muissa seurakunnan tilaisuuksissa.

Miten isoseksi pääsee?

Isoseksi pääsee osallistumalla seurakunnan järjestämään isoskoulutukseen. Isoskoulutukseen voivat ilmoittautua kaikki rippikoulun käyneet nuoret. Ilmoittautua voi joko kesän rippileireillä tai laittamalla Päiville viestiä, p. 050-591 3444.

Kakkosvuoden isoskoulutus järjestetään leireillä ja päivätapahtumissa.

Mitä isoskoulutus pitää sisällään?

Ensimmäisen vuoden isoskoulutus koostuu isosen perustaitojen opettelusta sekä Raamatun tuntemuksesta.

Toisen vuoden isoskoulutuksen tarkempi sisältö räätälöidään osallistujien mukaan.

Mitä se maksaa?

Isoskoulutus on maksutonta.

Mikäli haluat isoseksi kesällä 2024, täytä alla oleva lomake:

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä Päivi Raudaskoskeen, puh. 050 591 3444.