Tietoa vieraileville muusikoille ja konsertoijille

Seurakunnassamme järjestetään konsertteja ja musiikkitilaisuuksia. Useimmiten konsertteja järjestetään Pyhän Ristin kirkossa. Seurakunnan tiloihin voit tutustua tarkemmin täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Tiloja voidaan vuokrata konserttitarkoituksiin myös ulkopuolisille, jos oma toiminta antaa myöten.

Tilaisuuden mainostamisesta seurakunnassa ja paikallislehdessä vastaa kirkkoherranvirasto. Kun tilaisuuden aika, paikka ja ohjelma ovat selvillä, pyydetään vierailevia muusikoita lähettämään pieni materiaalipaketti. Tässä olisi hyvä olla mukana perustietoja muusikoista ja heidän historiastaan sekä tilaisuuden ohjelmasta. Jos esiintyjistä on olemassa kuva, se pyydetään myös lähettämään eteenpäin.

Tervetuloa esiintymään Kuusamoon!

kirkkosali