Seurakuntalaisuuskysely julkaistu

VALON JA ILON MAINOS talvinen kuva_M.jpg

Kuusamon ev.lut. seurakunta on julkaissut seurakuntalaisille tarkoitetun seurakuntalaisuuskyselyn. Kysely on tarkoitettu kaikille seurakuntalaisille, vauvasta vaariin. Kysely toteutetaan ensi sijaisesti sähköisenä kyselynä, johon kuka tahansa seurakuntalainen voi vastata joko tietokoneella tai muulla älylaitteella nimettömästi.

Kyselyn tavoitteena on kartoittaa vastaajien tietämystä Kuusamon ev.lut. seurakunnan toiminnasta sekä mitkä toimintamuodot seurakuntalaiset kokevat itselleen merkityksellisinä.
Kyselyn vastauksia tullaan hyödyntämään tulevan toiminnan suunnittelussa sekä mietittäessä tulevaisuuden suuntaviivoja.

Kyselyyn vastanneiden ja arvontaan osallistuvien kesken arvotaan 3 kpl 20 € arvoisia lahjakortteja S-ryhmään. Arvonta suoritetaan torstaina 23.2. ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lisätietoja kyselystä antaa kyselyn vastaava Kaisa Määttä 050 591 3444.

Osoite kyselyyn:
https://my.surveypal.com/seurakuntalaisuuskyselyLinkki avautuu uudessa välilehdessä

jos haluat tulostaa kyselyn se onnistuu tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2017-01-23 20:21:01.0