Kuusamon seurakunta hakee kesäteologia ja kahta leirityöntekijää kesän leireille

DSCF2432_XL.jpg

Kuusamo on luontokaupunki Koillismaalla. Täällä on hyvät mahdollisuudet retkeilyyn ja monenlaiseen harrastamiseen esimerkiksi Rukan ympäristössä ja Oulangan ja Hossan kansallispuistoissa. Kuusamoon pääsee suoralla lennolla Helsingistä tai linja-autolla Oulusta, Rovaniemeltä ja Kajaanista. Myös Onnibus tuo kätevästi Kuusamoon ainakin osan aikaa vuodesta.

Kesäteologin määräaikainen virka 20.5.–15.8.2018

Kesäteologin työtehtäviin kuuluu rippi- ja lastenleirejä, alakoululaisten kesätoiminnan järjestämistä ja osallistumista kuusamolaiseen jumalanpalveluselämään.

Viran kuukausipalkka on 1 746,79 e (vaativuusryhmä 302). Lisäksi leireiltä maksetaan leiripäivärahaa. Mahdolliset virkamatkoista johtuvat kulut Kuusamon sisällä korvataan. Kesäteologi voi tarvittaessa vuokrata seurakunnan omistaman kalustetun asunnon Kuusamon keskustassa.

Kesäteologin tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon jäsen ja teologian opiskelija, teologian kandidaatti tai teologian maisteri.

Hakuaika määräaikaiseen kesäteologin virkaan päättyy torstaina 1.3. klo 16. Haastatteluun pyydettäville ilmoitetaan 1.3. klo 19 mennessä. Haastattelut pidetään Skypen välityksellä perjantaina 2.3. ja valinnasta ilmoitetaan saman päivän aikana.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV osoitteeseen marika.villikka(a)evl.fi.

Lisätietoja antaa kappalainen Marika Villikka 050 4334 724.

Leirityöntekijän määräaikainen virka

Leirityöntekijän työtehtäviin kuuluu rippileirejä ja varhaisnuortenleirejä Käylän leirikeskuksessa Pohjois-Kuusamossa. Leirityöntekijä valvoo öisin leirien hiljaisuutta ja osallistuu iltaohjelmien ja muun vapaa-ajan toiminnan järjestämiseen.

Viran kuukausipalkka on 1515,17 e (vaativuusryhmä 201). Leirityöntekijän virkapaikka on Käylän leirikeskus. Seurakunta järjestää kuljetuksen leirikeskukseen Kuusamon keskustasta kunkin leirin alussa ja lopussa. Jos virkaan valittava tarvitsee muuta majoitusta Kuusamossa, seurakunta voi tarvittaessa auttaa sen järjestämisessä.

Leirityöntekijän tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon jäsen. Virkaan valittavan tulee kestää yövalvonnan rasitusta ja kyetä asettamaan rippikoululaisille rajoja. Virka sopii entisille isosille ja kirkon virkoihin ja tehtäviin opiskeleville tai opintoja suunnitteleville. Jonkinlainen kokemus seurakuntien järjestämistä rippikouluista on välttämätöntä.

Leirityöntekijän määräaikaisia virkoja on kaksi:

1) 4.6.–5.8. (neljä rippikoululeiriä)

2) 2.7.–9.8. (kaksi rippikoululeiriä ja kaksi varhaisnuorten leiriä)

Hakuaika virkoihin päättyy to 8.3. klo 16.00. Lähetä vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen kaisa.maatta(a)evl.fi.

Lisätietoja antavat kappalainen Marika Villikka 050 4334 724 ja vs. nuorisotyönohjaaja Kaisa Määttä 050 5913 444.

2018-02-04 14:11:01.0