Etsimme esiintyjiä Hetki seimen äärellä -jouluaattohartauteen

Hetki seimen äärellä 2018.jpg

Miten aika kuluu joulupukkia odotellessa?

Sitä moni pohtii jouluaattona. Ennen lahjojen avaamista on mahdollista viivähtää tuokio joulun sanoman äärellä. Hetki seimen äärellä -aattohartaus perheille ja kaikenikäisille on monelle rakas osa jouluaaton viettoa. Eri ikäiset esittävät yhdessä joulukuvaelman seurakunnan lapsikuorolaisten kanssa. Lapsikuorolaiset ovat enkeleiden roolissa, kaikki muut roolit ovat vielä vapaina.

Tänä vuonna siis kaikkien halukkaiden on mahdollista tulla eri rooleihin kuvaelmaan. Olisitteko työporukalla tai sukulaisten kanssa mieluummin lampaita vai paimenia? Vai onko teidän perheessä juuri sopivasti Maria, Joosef ja jonkin ikäinen Jeesus-vauva? Vai haluatteko tulla kumartamaan Jeesus-lasta itämaan tietäjinä? Kaiken ikäiset esiintyjät ovat tervetulleita mukaan.

Vuorosanoja ei tarvitse opetella. Riittää, että ilmoittaudut etukäteen ja tulet mukaan harjoituksiin Pyhän Ristin kirkkoon klo 11 jouluaattona 24.12.2019. Harjoituksen jälkeen puetaan päälle roolivaatteet ja klo 12 alkaa hartaus. Tilaisuus päättyy noin klo 12.30.

Olet lämpimästi tervetullut osaksi kuusamolaisten rakasta jouluperinnettä!

Ilmoittautumiset ja tiedustelut marika.villikka(a)evl.fi tai 050 4334 724.

2019-10-26 16:51:00.0