Sasu ja taivaan linnut -nukketeatteriesitys

Sasu-koira tutkii luontoa suurennuslasilla

Pyhän Ristin kirkko

Nukketeatteri Sananjalka esiintyy Lasten oikeuksien viikon kunniaksi

Ilmainen koko perheen teatteriesitys Pyhän Ristin kirkossa ke 18.11. klo 18. Esityksen jälkeen tarjolla iltapalaa.

Tulethan vain terveenä! Kirkossa pidetään turvavälejä ja noudatetaan hyvää käsihygieniaa.

Sasu ja taivaan linnut -esitys on Nukketeatteri Sananjalan riemastuttava tarina ystävyydestä, luonnon ihmeistä ja Jumalan huolenpidosta.

Esityksessä Ella ja Sasu-koira ovat metsäretkellä. Ellan koulutehtävänä on kirjoittaa laulu aiheesta "Katsokaa taivaan lintuja ja kedon kukkia". Teksti ei ota syntyäkseen, eikä säheltävästä Sasu-koirastakaan ole apua. Lopulta myös Ella rauhoittuu seuraamaan ympäristöään ja laulu valmistuu. Mutta mitä ihmettä Sasu oikein tekee löytämillään luilla? Entä roskilla? Ja miten merirosvo oikein päätyi mukaan metsäretkelle?

"Katsokaa taivaan lintuja, Jumala hoitaa ne. Johdattaa pitkiltä matkoilta pikkuiset perille. Pienilläkin on paikkansa osana maailmaa. Isämme kaikista huolehtii. Kaunis on tämä maa."

Sasu esiintyy myös videoilla! Käy tutustumassa sasuteevee.fi.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille