Kirkon Ulkomaanavun hätäapukeräys käynnistyy myös meidän seurakunnassa

Äiti halaa lasta sylissään karun näköisessä paikassa, he ovat toppavaatteissa, teksti Apua Ukrainaan, Kirko...

Hätäapukeräys Ukrainaan käynnistyy maanantaina

Kirkon Ulkomaanavulla on käynnissä hätäapukeräys ukrainalaisten pakolaisten auttamiseksi. Kirkon Ulkomaanapu toimii paikan päällä Ukrainassa ja rajojen läheisyydessä naapurimaissa. Pakolaisia autetaan turvaamalla ruoan, veden, suojan, lääkkeiden ja muiden välttämättömyystarvikkeiden saantia sekä antamalla psykososiaalista tukea.

Nyt Kirkon Ulkomaanavun hätäapukeräys käynnistyy myös meidän seurakunnassa ja haastamme kaikki mukaan auttamaan Ukrainan pakolaisia. Lipaskeräysvuoroja löytyy maanantaista lauantaihin - siis 4.-9.4. - kello 9-18 välillä joka tunnille Prismassa, Citymarketissa ja Torikeskuksessa. Tule mukaan yksin, kaverin tai vaikka harrastusporukan kanssa. Tuntikin riittää.

Oman keräysvuorosi voit varata Maria Törmäseltä soittamalla tai viestillä p. 050 591 3438. Saat samalla ohjeet keräyslippaan ja -liivin saamisesta käyttöösi. Tule mukaan, sinua tarvitaan.

Fri Apr 01 18:47:12 EEST 2022