Kevätkauden päättäjäiset lähestyvät

Erilaisia värikkäitä taidokkaita ilmapalloja.

Ilmapallomiehen taidonnäytteitä.

29.5. on seurakunnassa lasten ja perheiden juhlapäivä. Kevätkausi päätellään Pyhän Ristin kirkossa perhemessulla klo 10. Messussa esiintyvät lapsikuorot Sävelaskel ja Heläys.

Perhemessun jälkeen klo 11-15 seurakuntatalon ja Vanhan Pappilan ympäristössä on tarjolla monenlaista kivaa tekemistä koko perheelle. Kiinnostaisiko esimerkiksi kasvomaalaus? Pomppulinna, pomppuesterata, sumopuvut ja kepparirata odottelevat leikkijöitä ulkona, jos sää sallii. Keskustan kerhopisteessä pääsee askartelemaan ja isossa salissa on tarjolla ilmainen ateria.

Ilmapallomies Marko taituroi ilmapalloja Yhteisvastuukeräyksen hyväksi 50 sentin hintaan. Tarjolla on myös hattaraa samaan hintaan. Kaikki muut toiminnat ovat ilmaisia. Ilmapallo- ja hattaralippuja myydään ison salin eteisessä.

Huom. kaikki toimintapisteet sulkeutuvat klo 15, joten tulethan paikalle hyvissä ajoin. Ja tietenkin vain terveenä. Tervetuloa!

2022-05-13 12:06:31.0