Olkkarissa ei tarvitse olla yksin

lastenjalat_M.jpg

Olkkarissa on kivaa tekemistä noin 7-13-vuotiaille.

Jo muutaman vuoden ajan seurakunnan lasten- ja nuorisotyönohjaajat ovat pitäneet auki kodinomaisia koululaisten olkkareita, jotta alakouluikäisten ei tarvitse olla iltapäivällä yksin kotona tai pyöriä kaupungilla. Olkkari on auki Nilonkankaan koulun vieressä Katekeetantie 1:ssa maanantaisin ja torstaisin klo 12.00-16.30 ja Kirkkotie 1 B:ssä eli seurakuntatalon nuorisotilassa keskiviikkoisin klo 13.00-16.00. Olkkariin ei tarvitse ilmoittautua eikä käynti maksa mitään. Tulla ja mennä voi oman aikataulun mukaisesti ja aina on tarjolla myös välipalaa.

Olkkareissa ovat töissä kokeneet kasvatusalan ammattilaiset ja täysi-ikäiset vapaaehtoiset ovat tervetulleita olkkareihin mukaan touhuamaan koululaisten kanssa. Olkkareiden pääpaino on vapaamuotoisessa olemisessa ja leikkimisessä, mutta ohjelmaa järjestetään osallistujien toiveiden mukaisesti. Viime kuukausina suosittua on ollut esimerkiksi bingo ja koruaskartelut.

Olkkarit avaavat ovensa jälleen viikolla 2. Tervetuloa mukaan!

2023-01-04 12:37:00.0