Rippikoululaisten pääsiäiskirkko toteutetaan verkkokirkon kautta

Rippikoululaisille suunnattu hiljaisenviikon pääsiäiskirkko, ti 7.4. klo 19, on siirretty toteutettavaksi verkkokirkon kautta. Tilaisuutta voi kuunnella joko seurakunnan verkkokirkon kautta tai seurata nuoren seurakunnan instagramin (insta liven) kautta. Nuoren seurakunnan instagram tilin käyttäjänimi on kuusamonsrknuoret. Verkkokirkkoon pääset seurakunnan kotisivuilta, etusivulla olevan linkin kautta. Lähetys kestää noin 50 minuuttia.

Tilaisuuden päätyttyä, nuori lähettää viestin, jossa hän kertoo seuraavat asiat

- Oma nimi (etu- ja sukunimi)
- leirin nimen

- vastaukset seuraaviin kysymyksiin:

1. Montako laulua tilaisuudessa laulettiin?
  2. Mainitse kolme esinettä, joista tilaisuudessa kerrottiin.
  3. Montako kirkkovuoden erityispäivää tilaisuudessa mainittiin?

Viesti lähetetään tilaisuuden päätteeksi Kaisa Määtälle nroon: 050 591 3444. Nuorisotyönohjaaja käy kaikki viestit läpi ja lähettää paluuviestillä tiedon onko tehtävät ok. Kuittausviesti on odotettavissa kiirastorstaihin mennessä.

Rippikouluun liittyvissä asioissa ja kysymyksissä voit kääntyä nuorisotyönohjaaja Kaisa Määtän (0505913444) puoleen.

Thu Mar 26 17:16:43 EET 2020