Koronarajoitukset jatkuvat samanlaisina 28.2. saakka

Koronarajoitukset jatkuvat 28.2. saakka. Kuusamon seurakunta noudatta toiminnassaan 10 hengen kokoontumisrajoitusta, joka koskee kaikkia tilaisuuksia ja kirkollisia toimituksia. Poikkeuksena hautajaiset, joissa henkilömäärä voida ylittää, jotta kaikkein läheisimmät pääsevät osallistumaan, lisätietoja kirkkoherralta.
Lasten ja nuorten toiminta jatkuu aiempien ohjeistusten mukaan.

Jumalanpalvelukset toimitetaan vain verkkokirkon välityksellä, toistaiseksi. Torstaisin järjestetään yhteinen hartaushetki klo 14.30, joka on kuunneltavissa verkkokirkon kautta. Verkkokirkon kautta lähetettävien tilaisuuksien tarkemmat tiedot löydät kirkollisista ilmoituksista sekä seurakunnan kotisivuilta.

Ehtoollishartaus järjestetään korona-aikana torstaisin ja sunnuntaisin, hartaustilaisuuteen vaaditaan ennakkoilmoittautuminen. Ilmoittautumiset kirkkoherranvirastoon (p. 0503105812) ma-pe klo 9-15. Tilaisuuteen voi osallistua 10 henkeä. Tarvittaessa on mahdollista pyytää yksityisehtoollinen kotiin. Lisätietoja kirkkoherranvirastosta.

Asioidessasi seurakunnan tiloissa, suosittelemme maskin käyttöä sekä noudattamaan 2 metrin turvaväliä. Saavuthan tilaisuuksiin, toimituksiin sekä tapaamisiin vain terveenä.

2021-01-29 13:44:53.0