Jumalanpalvelusta mahdollista seurata verkkokirkon välityksellä tai striimattuna

Videokamera kuvaamassa Pyhän Ristin kirkon alttaritaulua.

Koronarajoitusten aikana voit seurata jumalanpalveluksia eri tavoin Kuusamon Pyhän Ristin kirkosta. Hyödynnämme aktiivisesti verkkokirkkoa, jonka kautta voit kuunnella seurakunnan tilaisuuksia Kuusamon Pyhän Ristin kirkosta. Verkkokirkon välityksellä lähetetään kaikki seurakunnan järjestämät tilaisuudet Pyhän Ristin kirkosta.

Seurakuntaan on hankittu välineet, joiden avulla voimme lähettää myös videokuvaa eri tilaisuuksista. Kevään aikana tulemme pääsääntoisesti lähettämään jumalanpalvelukset myös kuvattuina tilaisuuksina. Voit seurata tilaisuuksia toistaiseksi joko seurakunnan Facebookin kautta tai seurakunnan kotisivuilta löytyvän linkin kautta. Linkki löytyy etusivulta, vasemmasta laidasta, verkkokirkkolinkin alapuolelta. Huomioithan, että videokuvalähetyksen ja verkkokirkon välillä on ajallinen viive, jonka vuoksi suosittelemme käyttämään vain toista.
Videolähetys on katsottavissa linkin takaa aina seuraavaan tilaisuuteen saakka.

Sun Mar 07 12:32:50 EET 2021