Päkä ja Pulmu viettävät Hyvän paimenen sunnuntaita 18.4.

päkä.png

lammas

Iloinen lammas Päkä ja hyvä ystävä Pulmu lähtevät sunnuntaina 18.4. keskustan kerhopisteestä tutustumaan perhejumalanpalvelukseen Pyhän Ristin kirkkoon. Hyvän paimenen sunnuntain perhejumalanpalvelukseen voi osallistua yhdessä kaverusten kanssa klo 10 alkaen Facebook livessä sekä Lasten verkkokirkossa, Lasten verkkokirkko - Kuusamon seurakunta. Perhejumalanpalveluksesta jää tallenne.

Jumalanpalveluksen jälkeen Päkä ja Pulmu suosittelevat koko perheen yhteistä ulkoiluhetkeä. Vanhan Pappilan ympäristöön onkin aamun aikana putkahtanut viisi erilaista tehtävärastia, jotka tarjoavat kivaa tekemistä kaiken ikäisille. Uskallatko laittaa pipon silmille ja leikkiä sokkoa? Ja montako Päkän lajitoveria bongaat? Kaikki rasteilla kiertäneet voivat myös osallistua arvontaan (perheille ja lapsiryhmille on omat arvontansa). Rastirataan voi käydä tutustumassa kellon ympäri 2.5. asti.

2021-04-10 10:42:15.0