Lähetystyö järjestää valokuvauskilpailun

IMG_20210613_103746.jpg

Seurakunnan lähetystyö myy erilaisia painotuotteita kerätäkseen varoja lähetystyön tukemiseen lähellä ja kaukana. Painotuotteita uusitaan säännöllisesti. Uusia painotuotteita varten etsimme erilaisia kuvia Kuusamon Pyhän Ristin kirkosta ja sen ympäristöstä kaikille avoimen valokuvauskilpailun kautta.

Valokuvauskilpailuun voi osallitua kuvilla, jotka on otettu viimeisen kahden vuoden aikana. Kuvat toimitetaan sähköpostitse lähetyssihteerille osoitteeseen pirkko.jaurakkajarvi@evl.fi otsikolla "kuvakilpailu". Jokainen osallistuja voi toimittaa kilpailuun 1-3 valokuvaa. Valokuvia otetaan vastaan 21.6.-12.7. välisenä aikana.

Kuvat voivat olla otettu ulkoa tai sisältä. Voit kuvata joko kirkkoa rakennuksena tai sen pientä yksityiskohtaa. Pääset kuvaamaan sisälle tiekirkon aukioloaikojen mukaan. Tiekirkko palvele ma-pe klo 12-18 (juhannusaattona suljettu). Alkuperäisen kuvatiedoston minimikoko on 1500 kt.

Kilpailuajan päättymisen jälkeen raati kokoontuu heinäkuun aikana ja elokuussa julkaisemme kilpailun voittajat. Kolme parasta kuvaa palkitaan. Seurakunta voi ostaa kuvankäyttöoikeudet kuvaajilta kuvista, jotka soveltuvat seurakunnan käyttöön. Lähettämällä kuvasi kilpailuun, et anna suoraan kuvan käyttöoikeutta seurakunnalle.

Lisätietoja kuvauskilpailusta antaa lähetyssihteeri Pirkko Jaurakkajärvi p. 050 310 5883.

2021-06-21 11:10:49.0