Jumalanpalvelukset striimataan uudella alustalla

Kuusamon seurakunta on siirtymässä jumalanpalvelusten striimauksessa uudelle alustalle elo-syyskuun aikana. Alustana toimii Quickchannel -niminen nettivideoalusta.

Muutos tullaan tekemään vaiheittain. Ensimmäinen lähetys uudella alustalla toteutetaan sunnuntaina 1.8.2021. Seuraava jumalanpalvelus, su 8.8. päiväkoulun konfirmaatiomessu, striimataan suoraan FB-liven kautta "normaalisti". Tämän jälkeen tavoitteenamme on siirtyä kokonaan uuden alustan käyttöön.

Muutos käytännössä:
Julkaisemme sekä kotisivuilla että Facebookissa sunnuntaisin linkin, jonka kautta pääset katsomaan jumalanpalvelusta suorana lähetyksenä. Muutos verrattuna aiempaan: sinun tulee painaa linkkiä päästäksesi katsomaan jumalanpalvelusta. Jos olet paikalla ajoissa, linkin takaa paljastuu teksti kauanko lähetyksen alkuun on. Sinun ei tarvitse poistua sivulta tai päivittää sivua, lähetys lähtee käyntiin, kun on sen aika. Huom! Facebook ilmoittaa vain FB-liven osalta, että Kuusamon seurakunta on live tilassa.

Kotisivuilta linkki striimattuun jumalanpalvelukseen löytyy etusivulta, vasemmasta laidasta verkkokirkko -linkin alapuolelta.

Tähän muutokseen olemme päätyneet eri toimijoiden tekemien käyttäjäehtomuutosten ja saamamme palautteen perusteella. Tämän muutoksen toivomme palvelevan paremmin meitä kaikkia, nyt ja tulevaisuudessa. Muista aiheeseen liittyvistä muutoksista tiedotamme sitä mukaa, kun muutokset ovat ajankohtaisia.

Lisätietoja asiasta antaa viestinnän projektityöntekijä Kaisa Määttä 050 310 5885.

2021-07-31 12:06:00.0