Musiikkipainotteinen hartaushetki torstaisin Pyhän Ristin kirkossa

Virsikirja

Torstaisin Kuusamon seurakuntatalolla kokoontunut musiikkipiiri kokoontuu tulevan syksyn ajan Kuusamon Pyhän Ristin kirkossa. Musiikkipiirin tuttu sisältö, virsien laulaminen ja hartaushetki yhdessä kanttorin ja seurakunnan työntekijän kanssa, säilyy vaikka paikka vaihtuu.

Hartaushetkessä hiljennytään edellisen sunnuntain tekstien äärelle. Lisäksi opetellaan tulevan sunnuntain virsiä yhdessä. Paikan vaihtuminen seurakuntatalolta kirkkoon, mahdollistaa tilaisuuden lähettämisen myös verkkokirkon välityksellä heille, jotka eivät itse pääse paikalle.

Tilaisuus tullaan järjestämään torstaisin 9.9. alkaen viikoittain klo 14.30-15.30, mahdollisista muutoksista ilmoitetaan ennakkoon kirkollisissa ilmoituksissa sekä seurakunnan kotisivuilla. Koronatilanteesta johtuen, tilaisuudessa ei voida järjestää erillistä kahvitusta.

2021-09-01 17:51:23.0