Jumalanpalvelus ja me -teemapäivä Kuusamossa

Oulun hiippakunta järjestää lokakuussa 2021 kiertueen Jumalanpalvelus ja me -teemalla. Kiertuepaikkakunnat ovat Raahe, Pello ja Kuusamo. Tapahtuma on suunnattu seurakunnan työntekijöille, luottamushenkilöille, vapaaehtoisille ja vapaaehtoistyötä harkitseville. Tapahtuma on ilmainen, mutta ilmoittautuminen vaaditaan ennakkojärjestelyjen vuoksi.

Päivät alkavat klo 9.30 ja päättyvät klo 15.30. Päiviin sisältyy lounas ja kahvit, jotka hiippakunta tarjoaa.

Päivän ohjelma:

Klo 9 aamukahvit
Klo 9.30 Aamuhartaus, dekaani Juha Rauhala
Klo 9.45 Striimauksien mahdollisuudet ja vinkit hyvän nettilähetyksen toteuttamiseen sekä hyvän äänentoiston perusteet, Ilmari Mäenpää Virtuaalikirkosta
Klo 10.45 Jumalanpalvelus kaikille, mitä se tarkoittaa? (ryhmäkeskustelu, alustaja)
Klo 12 Lounas
Klo 13 Jumalanpalvelus kaikille, mitä se tarkoittaa? (ryhmäkeskustelu, alustaja)
Klo 14 VIIKKOMESSU ja kirkkokahvit

Ilmoittaumaan pääset tämän linkin kautta.  Linkki vie sinut Oulun hiippakunnan kotisivuille. Ilmoittautuminen päättyy 30.9.2021.

Tervetuloa mukaan!

2021-09-23 10:01:56.0