Kauneimmat joululaulut kylille 2021

Kauneimpia joululauluja lauletaan kaikkialla Suomessa yhteislaulutilaisuuksissa kirkoissa, kouluilla ja kylätaloilla.

Kuusamossakin seurakunta järjestää vuosittain Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksia monissa eri paikoissa. Jos haluatte järjestää tilaisuuden omalla kylällä, olettehan yhteydessä 29.10. mennessä kanttori Jukka Jaakkolaan. p 040 595 1097 tai jukka.jaakkola(at)evl.fi.

Kokoamme jouluanajan tapahtumista oman sivun seurakunnan kotisivuille, josta voit seurata tapahtumia. Päivitämme sivulle tietoja sitä mukaa, kun vahvistamme tilaisuudet. Sivulla on nähtävillä kaikki Kuusamon seurakunnan järjestämät tilaisuudet, jotka ovat avoimia kaikille. Lisäksi Joulu 2021 sivulla on listaus myös ulkopuolisten järjestämistä joulukonserteista, jotka järjestetään Kuusamon Pyhän Ristin kirkossa.

2021-10-23 09:33:00.0