Koronan aiheuttamat muutokset kasvatuksen toiminnoissa

stick-people-children-5293336-1.png

Seurakunnan kasvatuksen toiminnoissa on poikkeusaika koronan takia ainakin 30.11. asti. Avoimet ryhmät ja tilaisuudet perutaan, jos turvavälejä ei pystytä pitämään. Kiinteät ryhmät jatkavat toimintaansa, mutta osallistua saa ainoastaan terveenä. Lisätietoja lastenohjaajilta ja nuorisotyönohjaajilta.

Seurakunnan työntekijät vierailevat päiväkodeissa, eskareissa, kouluissa ja iltapäiväkerhoissa kunkin yksikön linjausten mukaisesti. Mikäli yksikköön ei saa mennä, toimitetaan korvaavaa pyhäkoulu- tai päivänavausmateriaalia. Kirkko viidellä aistilla -kirkkoesittelyt jatkuvat.

Perheiden olkkari on tauolla 30.11. asti. Päiväkerhot jatkavat toimintaansa keskustan kerhopisteessä, mutta parkit ovat tauolla 11.-30.11.

Koululaisten olkkarit Nilolla ja seurakuntatalolla ja Tyttis ovat tauolla 11.-30.11. Varhaisnuorten kokkikerhot jatkavat toimintaansa. Kymppien kirkkoyö siirtyy uuteen ajankohtaan.

Nuorten olkkari on tauolla 30.11. asti. Isospäivä 13.11. ja siihen liittyvä nuorten messu siirtyvät uuteen ajankohtaan. Maata näkyvissä -festareille osallistutaan etäyhteyden välityksellä.

Taika-Petterin esitykset pidetään erityisjärjestelyin. Tervetuloa kaikille avoimeen esitykseen seurakuntatalon isoon saliin ke 17.11. klo 18. Suosittelemme maskien käyttöä ja turvavälejä perheiden väleillä. Esitykseen saa osallistua vain terveenä.

Kiitos kaikilla osallistujillemme ja yhteistyökumppaneillemme ymmärryksestä ja vastuullisuudesta tänä vaikeana aikana. Meihin työntekijöihin saa olla yhteydessä erilaisissa isoissa ja pienissä asioissa.

Ystävällisin terveisin kasvatusjohtaja Marika Villikka

050 4334 724 marika.villikka@evl.fi