Ikäihmiset seurakunnassa

Eläkeikäiset ovat usein aktiivisia seurakuntalaisia. Jokaisessa seurakunnassa on omaa ohjelmaa ikäihmisille.

Kerhot ja retket kokoavat yhteen

Kuusamon seurakunta tarjoaa mielekästä toimintaa eläkeläisille. Retket antavat mahdollisuuden tavata toisia seniori-ikäisiä ja tuo vaihtelua arkeen. Ryhmät ja kerhot ovat kohtaamispaikkoja, jotka antavat mahdollisuuden keskustelulle ja yhteiselle hartaudelle.

Ikinuorten kerho (eläkeläiset)

Kokoonnumme joka toinen maanantai seurakuntatalon nuorisotilassa entisessä pienessä salissa klo 12.00. Hartauden lisäksi ohjelmassa on mielen ja muistin virkistystä, pientä liikettä nivelille ja koko keholle, asiantuntijavierailuja, mukavaa yhdessäoloa ja tietenkin päiväkahvit.

Kokoontumispäivät löytyvät tapahtumakalenterista etusivulta.

Torstaikerho

Pohjois-Kuusamon alueella asuville löytyy oma torstaikerho. Tähän kerhoon ovat tervetulleita kaiken ikäiset vauvasta vaariin. Kerho kokoontuu kerran kuussa torstaisin kello 13.00 Käylän kirkon alasalissa.

Kerholaiset ja ohjaajat toivottavat myös uudet jäsenet tervetulleiksi mukaan!

Syntymäpäiväjuhlat

Syntymäpäiväjuhlia järjestetään kerran vuodessa. Juhliin kutsumme kaikkia 70-, 80- ja 90-vuotta täyttäviä seurakuntamme jäseniä.
Onnittelukortilla muistetaan 85- sekä yli 90-vuotiaita. Halutessasi voit kutsua seurakunnan työntekijän myös syntymäpäiväkäynnille kotiisi.