Aikuistyö

Rukousta, piirejä, iltoja, keskusteluapua ja monenlaista toimintaa. Haluatko rikastuttaa elämääsi ja saada eväitä oman itsesi hoitamiseen ja hengellisen elämäsi syventämiseen? Tervetuloa mukaan!

maisema

Tule mukaan aikuistyön toimintaan

Raamattu-, keskustelu- ja rukouspiirit ovat keskinäisen kanssakäymisen ja rohkaisun iltoja. Illat kokoontuvat erikseen ilmoitettuna aikoina joko seurakunnan ryhmätilassa, takkahuoneessa tai muussa ilmoitetussa paikassa.

Tiellä aikuiseen uskoon

Aikuisten elämäntilanteisiin kertaava rippikoulu. Tavoitteena on yhdistää uskoa koskevaa tietoa jokaisen omiin kokemuksiin.

Kokoontuu 6.10., 20.10., 3.11., 17.11. klo 18.00 seurakuntatalon isossa salissa. Tarjolla iltapalaa, musiikkia, alustus aiheeseen sekä keskustelua.

Kevään 2023 kokoontumiset: 12.1., 9.2., 23.2., 30.3.

Sisälle Raamattuun

Alustus sekä keskustelua päivän aiheesta

Seuraa kirkollisia ilmoituksia.

Naisten raamattu- ja keskustelupiiri,

Kokoontuu säännöllisesti joka sunnuntai seurakuntatalon nuorisotilassa kello 18.00 - 20.00.

Rukouskolmikot

Rukouskolmikot kokoontuvat eri puolilla kaupunkia joka viikko. Yhteyshenkilö Anne Kananen p. 040 9613 258.

Miestenpiiri

Miestenpiiri kokoontuu ryhmätilassa joka toinen maanantai kello 18.00 - 20.00. (parittomat viikot)

Ryhmätila sijaitsee seurakuntatalon viereisessä asuinkerrostalossa. (Ensimmäinen rappu, alakerran oikean puoleinen asunto)

Miesten sana- ja saunapiiri

2 - 3 kertaa lukukaudessa Tropiikin Jasmin-saunaosasto tiistaisin klo 18.30

Kylpyläntie 5, 93600 Kuusamo. Seuraa kirkollisia ilmoituksia.