Sävelaskel

(6-11 v)

Ensimmäisen kosketuksen kuoromusiikkiin lapsi saa Sävelaskel-kuorossa, jossa voi ruveta käymään sen vuoden syksyllä, jona hän täyttää kuusi vuotta. Kuoroon ovat tervetulleita kaikki ikäryhmään kuuluvat lapset laulamaan ja leikkimään sekä nauttimaan musiikista. Kuorossa kehittyvät musiikillisten, äänenkäytön ja rytmisten taitojen lisäksi lapsen sosiaaliset, emotionaaliset ja motoriset taidot.

Kuoron harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 16 - 16.45 seurakuntatalon isossa salissa. Syyskausi aloitettan 16.8.2023

Harjoitusten lisäksi kuorolla on joitakin esiintymisiä talven aikana. Pääasiassa esiintymiset ovat messun musiikissa avustamisia. Myös jonkinlaisia retkiä tai leiri pidetään kauden aikana mahdollisuuksien mukaan. Vuonna 2023 kuoro osaltaan on toteuttamassa Kuusamon seurakunnan 350 -vuotisjuhlallisuuksia.

Flunssaoireisena ei osallistuta harjoituksiin, mutta kotoa käsin voi osallistua Teamsiin kautta.

Huoltaja tarvitaan ensimmäisellä kerralla paikalle täyttämään henkilötietokortti ja käymään läpi käytännön asioita.

Tervetuloa mukaan niin uudet kuin entisetkin kuorolaiset!

Kuoroa ohjaa kanttori Laura Tornberg 040 963 3549

sävelaskel