Nuori, tule mukaan!

Nuorten vaikuttajaryhmä

Seurakuntaan on perustettu vuoden 2021 aikana Nuorten vaikuttajaryhmä, joka ideoi ja suunnittelee seurakunnan toimintaa nuorille. Ryhmä ottaa myös kantaa muihinkin asioihin nuorten näkökulmasta. Vaikuttaminen on yhteinen asia! Mikäli haluat tulla mukaan ryhmään, ole yhteydessä Susannaan.

Muu toiminta

Nuorisotyö järjestää retkiä monenlaisiin tapahtumiin lähiseurakunnissa ja kauempanakin. Gospel-konsertit ja erilaiset nuorten tapahtumat huomioidaan toiminnassa.

Erityisnuorisotyö

Kirkon erityisnuorisotyöllä tarkoitetaan lähimmäiskeskeistä nuorisotyötä, joka kohdistuu nuoriin, joiden voidaan olettaa olevan vaarassa syrjäytyä tai ovat alttiita joutumaan vaikeuksiin. Silloin, kun elämä potkii tai ahdistaa tai koet kiusaamista ei tarvitse olla yksin, seurakunnan nuorisotyö on käytettävissä elämän kipukohdissa ja tiukoissakin tilanteissa. Voit olla yhteydessä kaikkiin nuorisotyönohjaajiin mieltä painavissa asioissa.

Partiotoiminta

Kuusamon seurakunta on partiolippukunta Kuusamon Tunturisiskojen ja -veikkojen taustayhteisö. Seurakunta avustaa toimintaa taloudellisesti ja yhden nuorisotyönohjaajan työhön kuuluu partiotyö.

Voit tutustua lippukuntaan facebookissa: Kuusamon Tunturisiskot ja -veikot, instagramissa: tunturisiskotjaveikot tai www.ktsv.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lippukunnanjohtaja Vesa Määttä p. 040 573 6470

Jäsenrekisterinhoitaja Leila Harjumaa p. 050 591 3443

Nuorisotilan biljardipöytä, värikkäät sohvat ja isot pehmoeläimet tuhatjalkaiset ja yksisarvinen.