Tule mukaan musisoimaan!

Uudet laulajat ja soittajat ovat aina tervetulleita mukaan! Tutustu seurakunnan kuoroihin ja bändiin alla olevista linkeistä.

Kuorot                                                   Musiikkia nuorille

Musiikki on tärkeä osa seurakunnan elämää ja keskeisessä osassa julistustyössä, opetuksessa sekä jumalanpalveluselämässä. Kirkkomusiikin tehtävänä on julistaa kristillistä sanomaa musiikin välityksellä. Virsissä ja hengellisissä lauluissa on rukousta, kiitosta ja ylistystä, ja musiikki tukee osaltaan tapahtumien luonnetta. Yhdessä laulaminen, musiikin kuuntelu ja soittaminen tavoittaa jotain sellaista mihin sanat eivät yllä. Musiikki hoitaa, luo yhteyttä ja auttaa hiljentymään. Saamme siitä voimaa elämäämme.

Seurakunnan musiikkitoiminta koostuu muun muassa kuoroista, bänditoiminnasta ja eri tilaisuuksissa esitettävästä musiikista. Musiikkityö järjestää myös konsertteja ja yhteislaulutilaisuuksia.

Kuusamon seurakunnassa musiikkityön suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavat kanttorit.

Nuorisotyön musiikki, messubändi

Kanttori Maria Suviaro, puh. 050 591 3437