Omaishoitajat

Omaishoitaja - jos haluat kuuntelijaa ja arjen asioiden yhteistä pohtimista voit ottaa yhteyttä seurakunnan työntekijään. Omaishoitotilaanteessa on monia asioita, joita on hyvä jakaa jonkun kanssa.

Omaishoitaja - askarruttaako jokin asia sinua? Ole rohkeasti yhteydessä diakoniatyöntekijä Anne Vanttajaan puh. 050 591 3441.

Omaishoitajille järjestetään virkistyspäivä, virkistyspäivässä nautitaan hyvästä ruuasta ja yhdessäolosta. Lisäksi järjestetään yhteinen joulujuhla Koillismaan Omaiset ja läheiset ry:n kanssa.

Linkit:

Omaiset ja läheiset - liitto ryLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Koillismaan omaishoitajat ja läheiset ryLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuusamon kaupunki omaishoitoLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tarkempia tietoja kaikista erityisryhmien tulevista tilaisuuksista saat seuraamalla Internet-sivujen tapahtumakalenteria ja Kuusamon seudun kirkollisia ilmoituksia.

omaishoitaja vierellä

Diakoniatyöntekijä / Palvelujohtaja
Kirkkotie 1 B
93600 Kuusamo