Heläys

(alkaen 12 v nuoret)

Heläys harjoittelee hieman tavoitteellisemmin ja kuorolainen opettelee vastuuta omasta osaamisestaan. Laulettava musiikki on vähän haastavampaa ja moniäänistä.  Harjoittelu on enemmän kuorotyöskentelyä, eli laulujen ja musiikin opiskelua.  Oppiminen tapahtuu iloisessa, vapaassa ja luovassa hengessä. Kuoroon ovat kaikki ikäryhmään kuuluvat nuoret tervetulleita musisoimaan.

Kuoron harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 17.00-18.30 harjoitusten alku on seurakuntatalon isossa salissa ja 18.00 siirrytään nuorisotilaan. Syyskauden aloitus 16.8.2023

Nuorisokuoron toimintaan kuuluu olennaisesti esiintymiset seurakunnan tilaisuuksissa ja avustaminen messuissa. Esiintymisissä voidaan tehdä yhteistyötä seurakunnan muiden kuorojen kanssa. Kauden aikana on yhteinen leiri tai retki Sävelaskel- kuoron kanssa. Vuonna 2023 kuoron on osaltaan toteuttamassa Kuusamon seurakunnan 350 -vuotisjuhlallisuuksia.

Flunssaoireisena ei osallistuta harjoituksiin, mutta kotoa voi osallistua Teamsin välityksellä.

Tervetuloa mukaan niin uudet kuin entisetkin kuorolaiset.

Kuoroa ohjaa kanttori Laura Tornberg 040 963 3549

kuorolaisia