Seurakunta esittäytyy eri kielillä

kansainvälinen ilta seurakuntatalolla.jpg

Kuusamon evankelisluterilainen seurakunta järjestää sunnuntaina 15. huhtikuuta Tervetuloa seurakuntaan -illan seurakuntatalon pienessä salissa. Ilta on tarkoitettu kaikille Kuusamossa pysyvästi tai tilapäisesti asuville, joita kiinnostavat luterilainen kirkko ja seurakunnan toimintaan mukaan tuleminen.

Illassa käytetään tarpeen mukaan suomen lisäksi myös englantia ja ranskaa. Tarkoitus on, että varsinkin paikkakunnalle muualta Suomesta tai maailmalta tulleet voisivat kuulla ja kysellä seurakunnan toiminnasta. Illassa on kahvittelun lisäksi mahdollisuus kokeilla eri toimintamuotoja rastiradalla. Mikä tuntuisi omalta? Samalla tutuksi tulee seurakunnan työtekijöitä ja muita seurakuntalaisia.

Iltaan toivotaan mukaan seurakunnan toiminnassa mukana olevia innostamaan uusia tulijoita erilaisten kerhojen ja toimintamuotojen pariin. Ehkä voidaan sitten mennä yhdessä vaikkapa messuun, nuttupiiriin tai avoimeen kerhoon.

Tietoa illasta saa rohkeasti jakaa ystäville ja tutuille. Iltaan osallistuminen ei sido mihinkään.

2018-04-07 17:41:00.0