Wanhojen isosten leiri Käylässä

kirkko_S.jpg

Seurakunnat kouluttavat vuosittain joukon isosia, joista jokainen kulkee oman pätkänsä nuorisotyön mukana. Pätkä voi olla toisilla lyhyt, toisilla hieman pidempi. Isoskoulutus ja –toiminta ovat kuitenkin olleet osa monen nuoren elämää. Mitä kaikkea siihen mahtuikaan? Kavereita, oppimista, kasvamista, musiikkia, yhteisiä reissuja?

Olitko sinä isosena vuosien 1990–2010 välisenä aikana Kuusamossa tai jossain muualla? Kuusamon seurakunta järjestää Wanhojen isosten leirin 5.—7.10.2018 Käylän leirikeskuksessa. Leirin tavoitteena on kokoontua yhteen vanhojen isoskavereiden kanssa ja muistella mitä isostoiminta silloin joskus, ”meidän nuoruudessa olikaan”. Muistilokeroista kaivellaan esiin parhaat vitsit ja sketsit sekä skabaillaan tavan mukaisesti, hiljaisuuden huoneen hartauksia ja musiikkia unohtamatta. Mukaan leirille mahtuvat myös muualla toiminnassa mukana olleet isoset.

Lisätietoja leiristä saa rippikoulutyöntekijä Kaisa Määtältä 050 591 3444 tai Elina Kemppaiselta 040 777 3282. Leirin hinta 30 € sisältää majoituksen ja täysihoidon. Sitovat ilmoittautumiset 20.9. mennessä Kaisa Määtälle.

2018-08-27 10:01:00.0