Tiedote seurakunnan lasten, nuorten ja perheiden toiminnasta 19.1. alkaen

Piirrettyjä lapsia

Kuusamon seurakunnan kasvatuksen kevätkausi pääsee käyntiin 19.1. alkaen. Pyrimme toiminnallamme tukemaan Kuusamon lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia sekä luomaan mahdollisimman koronaturvallisen toimintaympäristön. Siihen tarvitaan kaikkien osallistujien apua. Suosittelemme maskien käyttöä kaikille 12-vuotiaista alkaen. Pidetään huolta turvaväleistä sekä käsihygieniasta. Toivomme, että erityisesti lapsia tuodessa ja hakiessa saattajat ottaisivat toiset perheet sekä työntekijät huomioon ja noudattaisivat samoja ohjeistuksia. Näihin tilanteisiin on hyvä varata riittävästi aikaa.

Päiväkerhot, parkkikerhot, kokkikerhot, koululaisten olohuoneet sekä isoskoulutus käynnistyvät tammikuun aikana. Aloituspäivät löytyvät seurakunnan nettisivuilta tapahtumahausta ja niistä ilmoitetaan osallistujille myös suoraan. Avoin kerho pysyy toistaiseksi suljettuna, kunnes aikuisten ryhmätoiminta voi jälleen käynnistyä. Tammikuun Pikkukirkko 21.1. klo 9.30 tulee ainoastaan suoratoistona osoitteessa https://www.kuusamonseurakunta.fi/tutki-uskoa/verkkokirkko/lasten-verkkokirkko. Pikkukirkosta jää tallenne.

Seurakunnan työntekijät vierailevat jälleen kouluilla, eskareissa, päiväkodeissa ja iltapäiväkerhoissa sen mukaan, miten yhteistyökumppani on asiasta linjannut.

Kiitos kaikille toiminnassa mukana oleville kärsivällisyydestä ja vastuullisuudesta! Toivottavasti tavataan monta kertaa kevään aikana.

Lisätietoja kasvatusjohtaja Marika Villikka, 050 4334 724, marika.villikka@evl.fi.

2021-01-16 12:49:11.0